Гарантія

Гарантійний ремонт – це усунення недоліків та несправностей Виробу, спричинені дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин та пов'язану з цим роботу під час дії гарантійного строку.

 

Умови гарантійного обслуговування:

  • Строк гарантії виробу – 18 місяців з дня передачі вироба клієнту.
  • Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну які виникли з вини Виробника, будуть усунуті сервісною службою Виробника.
  • Претензії по зовнішньому вигляду виробу, недокомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки під час отримання виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок Покупця.

 

При отриманні замовлення необхідно обов'язково:

  • перевірити відповідність інформації, зазначеної у специфікації договору, асортименту та кількості реального товару;
  • перевірити комплектацію упаковок щодо наявності фурнітури;
  • перевірити зібрані меблі, а також вміст пачок із пошкодженою упаковкою на предмет відсутності видимих ​​дефектів
  • розписатися на всіх примірниках документа про факт отримання товару та відсутність у нього видимих ​​дефектів, а також отримати підпис у представників нашої компанії, які передають Вам товар;
  • зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією
  • Ви маєте право відмовитися від отримання товару, якщо він не відповідає інформації, вказаній Вами у замовленні, або у разі виявлення браку, або вимагати його заміни.

 

Порядок дій для виявлення несправності:

  • Сфотографуйте дефект із різних кутів огляду та зробіть одну фотографію всього виробу.
  • Опишіть суть несправності письмово і надішліть нам на електронну пошту або на Viber.
  • Ми оцінюємо характер несправності та Виробник класифікує випадок як гарантійний чи негарантійний.
  • Гарантійний ремонт проводиться вдома або у виробника, залежно від характеру дефекту.

 

Умови експлуатації меблів:

  • Температура: від +15 ° C до +28 ° C, відносна вологість: 30-80%.
  • Не допускається прямий контакт із водою.
  • Треба оберігати дерев'яні та лаковані поверхні меблів, а також оббивну тканину від потрапляння на них рідин, особливо розчинників типу спирту, ацетону, бензину тощо.
  • При експлуатації м'яких меблів необхідно пам'ятати, що вироби повинні використовуватися за їх функціональним призначенням з дотриманням усіх допустимих навантажень на елементи меблів.
  • Навантаження на вироби меблів повинне розподілятися рівномірно і не перевищувати допустиму норму.
  • Необхідно дотримуватись правил безпеки при розкладанні та складання механізмів трансформації диванів, уникати різких ривків і перекосів.
  • Для моделей м'яких меблів, елементом яких є матрац, що знаходиться тривалий час у складеному стані (у положенні «диван»), необхідно не рідше одного разу на місяць, щоб уникнути усадки матраца, розкладати механізм трансформації (у положення «ліжко») не менше ніж на 8 годин.
  • Не рекомендується наступати ногами на вироби, вставати на виріб на весь зріст, сидіти на спинці та підлокітниках, розгойдуватися на меблях.
  • Щоб уникнути нещасних випадків і пошкоджень куплених вами меблів, не дозволяйте дітям стрибати на диванах та кріслах.
  • Пересувати меблі слід у ненавантаженому стані, піднімаючи від підлоги як мінімум удвох. Не можна пересувати меблі волоком задля уникнення появи різного роду механічних пошкоджень.
  • При переміщенні меблів з місця на місце неприпустимо братися за підлокітники, потрібно тримати лише нижню частину каркаса.
  • При експлуатації меблів періодично перевіряйте кріплення гвинтових і болтових з'єднань, при необхідності підтягуйте їх. Кріпильні вузли роз'ємних з'єднань мають бути щільно затягнуті.
  • Меблі не можна ставити біля опалювальних приладів та впритул до сирих стін.
  • Не рекомендується ставити на оббиті тканиною поверхні гарячі предмети та предмети, що мають гострі опори.
  • Для видалення пилу оббивку необхідно регулярно обробляти пилососом, використовуючи спеціальні меблеві насадки.
  • Уникайте потрапляння прямих сонячних променів на оббивну тканину меблів, тим самим можна запобігти передчасному вигоранню кольору тканини.

 

Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:

  • на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації виробу;
  • транспортних пошкоджень внаслідок самостійної доставки товару Покупцем;
  • пошкоджень при збиранні внаслідок самостійного проведення Покупцем зазначених робіт;
  • пошкоджень внаслідок порушення правил експлуатації товару чи його нецільового використання;
  • розриву тканини та поломки від навантажень, не передбачених стандартом;
  • наявності на виробах механічних ушкоджень;
  • перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;
  • заподіяння шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача;
  • заподіяння шкоди виробу, викликаного потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо;
  • наявності слідів стороннього втручання у виріб чи ремонт виробу самостійно, або організаціями, підприємствами чи приватними особами, які не уповноважені на це компанією;
  • нанесення шкоди виробу внаслідок внесення змін до його конструкції;
  • використання виробу у виробничих цілях.

 

Дефектами меблів не є:

  • Незначні відмінності у відтінках та фактурі оббивних тканин та шкіри.
  • Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
  • Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.
  • Відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один Виріб (згідно з ДСТУ 19917-93).
  • Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертість меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.